úterý 5. června 2012

71. EG MM Smetanova Lhota
 Sobota 2.6.,
velmi přijatelné počasí, když 9 borců a borkyň si konečně vyrazilo zahrát MEZI REMÍZKY
do Smetanovy Lhoty. Pravda, trasa hřiště letos nebyla tak propracovaná, jak to u MM někdy bývá, ale záludnost či přitažlivost remízků se projevila i letos.
Naštěstí všechny míčky se našly a pokud mne paměť neklame, všechny se odehrály z míst kam dopadly. Mužská část hráčů si k radosti té dámské po dlouhé době vyzkoušela jamku ve vzdálenosti minimální,
tj.asi 20 m. Jak jsem již naznačil, radost z toho měly jen ženy.
Celkem se odehrálo 9 jamek, na kterých nyní exceloval Libor Zeman se svými 29 údery. Věřme, že si spravil chuť.Opět se nestratili ani senioři.Oproti tomu Já jsem byl zase až pátý.
Budu zase muset začít trénovat....
Zdraví Milan Biskup
A na tom jezdím od odpaliště k odpališti já Jindra