čtvrtek 29. srpna 2019

                               132. CG MINI Velké Nepodřice
                                                    25.8.2019

Jak se chodí v létě na sněhuláky. :-)

Opět se hlásíme z Písku. Je nás čím dál víc dnes se opět sešlo 9 golfových hráčů.

A opět ale tentokrát kousek od Kamýku. Na první jamce nás potkala vyšší tráva. Samozřejmě jsem dal za 8 tradiční začátek. No budu se  muset zlepšit. Jak jsem povídal hned na začátku. Dnes Vás mám. Mám ale všechny před sebou. Co řeknu plním. Nejlepší rozjezd na první jamce měla trojice Karel Míra a Milan. 
O ránu horší rozjezd měl Luboš, Michal a Pavel. O dvě rány Pavel a Michy,
no a já v poklidu kontroloval poslední pozici. 


                                           utrpení mladého golfisty.










Nechápu. Prostě vyšší liga. Jakou ligu hraje milan, když dá z dobrých 50 metrů dvojku Nechápu. 

Další 8 jsem našel pod posedem. Nevěděl jsem, že potkám sněhuláka pod posedem ,8 Jamka. prostě k potrhání. 

Dech už mi nestačí na Lubošovo 36 ran. Ten si přijde, koukne a jede. Už jen čekám kdy padne letos v jeho podání Holina. Bude to mít drahý.


Koukám že ostatní asi trénují.Měl bych začít o golfu přemýšlet.




Zlepšující se Michy. Asi hledá houby :-)



Prostě Luboš přijde zhodnotí popřemýšlí. 
a zahraje.
Luboši díky za vyškolení.




Michy opět v problémech.



Usměvavý Milan. Prý pojede do Třebíče přes Třeboň.

No a co se týče mojí další strategie na golf. První k jamce, 2. k jamce a 3. do jamky. 

Golfu zdar. 

Chlapi už se těším až budu stavět jamku.